domingo, 27 de enero de 2013

Lodeiro- Javier Mazaira Liga 2 division. 0-1

1 comentario:

correbetanzos dijo...

Hai unha peli de Sean Connery, que se titula “Nunca digas nunca xamais”, pois eu fai uns 25 anos dixen o mesmo, que non volvería a xogar una partida de xadrez, longa de liga, e onte aí estiven eu sentadiño, loitando de novo coa compañía das fichas brancas, durante case 4 horas nunha partida oficial de liga, o resultado non foi moi positivo xa que perdín a partida. Perdina por varías razóns, a primeira e mais importante e que enfronte tiña un xogador mellor que eu, segundo que non souben repartir ben o meu tempo e encontreime no final con pouco mais dun minuto levándome a cometer varios erros que me levaron a perder peza, e terceiro que o método alxébrico, para min novo , de apuntar estresoume moito durante toda a partida, bueno todo son desculpas a verdade e que tiven que tirar o rei jajaj .
Aí bos deixo a partida por si alguén a quere a analizar.